Wil je vorige nieuwsbrieven teruglezen? Klik dan hier voor het archief.
Mavo - Havo - Atheneum - Gymnasium
In deze nieuwsbrief

Hierbij ontvangt u de vijfde nieuwsbrief van het Panora Lyceum. In deze nieuwsbrief laten wij u kennismaken met onze mentoren. Zij stellen zich aan u voor en laten weten wat ze belangrijk vinden voor hun mentorgroepen. Ook blikken we terug op de succesvolle kennismakingsmiddag voor onze allereerste Panora-leerlingen. Voor dit schooljaar is dit onze laatste nieuwsbrief. Aan het eind van de zomervakantie kunt u de eerstvolgende nieuwsbrief van ons verwachten.
Het klinkt misschien raar, maar ik kijk uit naar woensdag 2 september! Na jaren van voorbereiding zijn wij klaar om te beginnen! We starten met onderwijs in thema’s, wereldburgerschap, tweetalig onderwijs op alle afdelingen, een PUUR-programma, een goed aanbod voor de begeleiding en ondersteuning van onze leerlingen en nog veel meer.

Kortom; We hebben er zin in! We hebben inmiddels kennisgemaakt met onze leerlingen, de leerlingen met hun klas en mentor. Onze medewerkers zijn goed voorbereid. In de zomervakantie wordt ons mooie schoolgebouw nog aangepast naar Panora-stijl, zodat wij de leerlingen op 2 september kunnen verwelkomen op hun school. We zijn er klaar voor!

Ik hoop jullie op welke wijze dan ook na de zomervakantie te ontmoeten op het Panora Lyceum en rest mij nog jullie allemaal een fijne zomer toe te wensen.

Fijne vakantie!

Paddy Harbers, rector
De mentoren zijn bekend en stellen zich graag aan u voor. Via onderstaande link kunt u kennismaken met de mentoren van het Panora Lyceum.

Maak kennis met de mentoren
Kennismakingsmiddag

Dinsdagmiddag 23 juni, 14.20 uur, prachtig zonnig weer. Rector Paddy Harbers en afdelingsleider Berthe Lies Dijkstra staan ongeduldig bij de poort…

De allereerste brugklassers van het Panora Lyceum lopen het schoolplein op. Verwachtingsvolle, gespannen, enthousiaste koppies komen voorbij. Wie zal mijn mentor zijn? Bij wie zit ik in de klas? Hey, jij ook hier? Welke klas stond er in jouw brief? Vandaag staat de kennismakingsmiddag op het programma!

‘Meiden, jongens, daar mag je fiets en hier mogen jullie naar binnen. Ik loop met jullie mee naar je mentor.’ Het enige smetje op deze stralende dag, we moeten wel rekening houden met de coronamaatregelen. De leerlingen kunnen kennismaken met elkaar en met hun mentor, maar helaas kunnen de ouders er niet bij zijn. We konden deze kennismaking niet groots aanpakken, ondanks dat het toch echt heel bijzonder is om de allereerste leerlingen van het Panora Lyceum te mogen ontvangen.

Het mag de pret verder niet drukken! In de lokalen worden allerlei kennismakings-activiteiten uitgevoerd. Met vrolijke gezichten komen de leerlingen naar buiten. Nog even langs de fotograaf voor de eerste groepsfoto (gelukkig mogen de leerlingen wel wat dichter bij elkaar komen) en een verkoelend ijsje. Hier en daar stelt de mentor nog een paar leerlingen gerust. ‘Er komen ook nog introductiedagen. Dan leer je elkaar nog beter kennen en na die drie dagen weet je precies hoe het er in dit gebouw aan toegaat. Het komt goed, we gaan het samen ontdekken!’

Telefoonnummers worden uitgewisseld, WhatsApp groepen worden aangemaakt, Tiktok-accounts bekeken en we horen al ‘Hey, wij kunnen samen fietsen!’.

Maar nu eerst, op naar de vakantie!

Blijf ons volgen!

Het Panora Lyceum is volop in ontwikkeling. We willen u graag op de hoogte houden over onze ontwikkelingen. Daarom plaatsen we, naast de informatie op onze website, regelmatig berichten op onze social media. Volg ons daarom op Facebook, Instagram en/of LinkedIn

2 t/m 4 september 2020
Introductiedagen brugklas
9 en 10 november 2020
What's Next,
DRU Cultuurfabriek
16 en 17 november 2020
What's Next,
Graafschap College, Doetinchem
23 januari 2021
Open dag

Panora Lyceum
Holterweg 121
7001 EK Doetinchem
Stuur een e-mail
Volg ons op

U ontvangt deze e-mail omdat u bent ingeschreven voor de nieuwsbrief van het Panora Lyceum.
Het opgegeven e-mailadres is:
Afmelden | Gegevens wijzigen
© 2020, Panora Lyceum. Alle rechten voorbehouden.